Sunday, March 23, 2008

愚蠢的鱼

我们的故事可能会像童话般一样,可是我却偏偏做错了一个决定...

眼看着这份感情转变成这样,我知错了,也尽力想往回些什么...

但到头来我还是失败了、精疲力尽了,结果也放弃了...

我并不喜欢这样的结局,但是也由不得我选啊...

有时总觉得他很冷酷无情,怎么也不肯给我个机会...

慢慢的,我领悟了一个道理...

做错了就得承担所有的后果... 无论它有多么的残酷...

我知道我的行为很愚蠢很无聊... 伤害了他, 同时也伤害了自己...

但目的只有一个... 就是逼我自己不去想那些和他美好的回忆...

一切的错由我开始,也该由我结束...

3 Comments:

At March 24, 2008 at 2:25 AM , Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

 
At March 24, 2008 at 10:24 AM , Anonymous Anonymous said...

wat is here or here mah. Here is here how come be that here mah. =/

who dares to take the risk n click on the links? Hur hur.

Curiosity kills the cat. Although Im a goldfish. Muhahaha~ *mad*

 
At March 25, 2008 at 9:06 AM , Blogger Watson Chua said...

That's very likely a virus.
You'd better remove that comment before someone reading your blog gets it.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home